برنامه رادیویی هجده ِ بنفش

s

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۶
ارديبهشت
سلام!
برنامه رادیویی (یا پادکست) هجده ِ بنفش، کار جدیدیه که قراره نیم ساعت از زندگی شما رو پر کنه. این برنامه هر هفته جمعه، ساعت 18:00 به وقت ایران، از طریق همین وبلاگ، از طریق صفحه فیسبوک خودش و در آینده از طریق وبسایت اختصاصی خودش برای شما پخش میشه. مطمئناً در قسمت های اول کمی و کاستی های زیادی خواهیم داشت که امیدوارم به مرور و با کمک شما، با نقدها، پیشنهادات و انتقادات شما ، برطرف بشه.
قسمت اول هجده بنفش رو از طریق لینک زیر می تونید گوش بدید یا دریافت کنید.


هجده ِ بنفش


  • Arash Tajdar
۲۶
ارديبهشت

-----------خبر مهم-----------

وبسایت رادیو هجده ِ بنفش راه اندازی شد. از این به بعد شما می توانید با مراجعه به این وبسایت قسمت های قبلی را دانلود کرده و از برنامه ی قسمت های قبلی آگاه شوید. طی روزهای آینده، این وبلاگ بطور کلی به وبسایت هدایت می شود

www.18banafsh.ir

--------------------------------

رادیو هجده ِ بنفش، یه برنامه ی رادیویی ِ اینترنتیه که هر دو هفته یک بار، جمعه ها سر ساعت 18 از همین جا پخش میشه. برای اینکه راجع به هجده بنفش بیشتر بدونید، کافیه یکی از اپیزودهای این برنامه رو دانلود کنید و گوش بدید. اگر نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارید، میتونید از طریق همین وبلاگ، یا از طریق صفحه ی فیسبوک ما، با هجده ِ بنفش در تماس باشید.

برای دانلود برنامه، مطلب مربوط به هر قسمت رو تو همین وبلاگ باز کنید و با استفاده از لینک مستقیمی که براتون گذاشتیم، این برنامه رو دانلود کنید.

با شروع فصل بعدی برنامه، وبسایت ما هم آماده میشه و تا اونموقع ممکنه برای دانلود برخی از فایل های قدیمی دچار مشکل بشید.اگر لینکی مشکل داشت در قسمت نظرات همون مطلب گوشزد کنید تا در اسرع وقت رسیدگی بشه. در ضمن بدلیل اینکه سیستم بلاگ دات آی آر، دیدگاههای جدید رو برای ما ایمیل نمیکنه، ممکنه پاسخ دادنشون کمی طول بکشه.اگر کاری داشتید که فوری بود با ایمیل  در تماس باشید





Instagram



  • Arash Tajdar